dissabte, 23 de maig del 2020

Per què no som immortals? Què passaria si ho fóssim?

Moltes vegades la gent em pregunta què demanaria si pogués demanar tres desitjos, i moltes persones em diuen que voldrien ser immortals. Jo sincerament, no seria una de les tres coses que demanaria, ja que, de què ens serveix ser immortals? Jo penso que de l'única cosa de la que ens serviria seria per tenir més temps, però si tinguéssim més temps l’aprofitaríem? Jo crec que si tinguéssim més temps, no l’aprofitaríem bé, ja que diríem, això ho puc fer després, i igual al final no ho faríem, perquè sempre pensaríem el mateix. També crec que si no som immortals, tenim una raó per fer les coses, fem tal cosa, perquè sinó quan morim ja no la podrem fer. En canvi sí fóssim immortals, podríem fer-ho tot quan volguéssim i sense cap raó.

Hi ha una cançó de Beret que diu: “Todos vivimos sabiendo que estamos esperando un día”. Diu que tots vivim, i vivim al màxim, ja que sabem que hi haurà un dia en que ja no podrem viure, i aquell dia és el que tots estem esperant, però fins que no arribi viurem al màxim.

Clara Cantón Simó


1 comentari:

  1. Molt ben argumentada la teva mirada sobre la immortalitat, Clara!! És curiós, és com si per entendre qualsevol història amb sentit necessitéssim un final. Si ens expliquessin un conte, sèrie, pel·lícula, etc. sense final, segurament no entendríem res. Aprofitem, doncs, el temps i donem-li sentit!! Molt bé!

    ResponElimina